پسرم دانيالپسرم دانيال، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

مرواریدی در قلبم

عزیزم وارد ماه 8 شدم

1394/9/1 22:44
نویسنده : یلدا
319 بازدید
اشتراک گذاری

گل من دیروز با مامانی و عسل و مرسانا رفتیم برات  یه چیزایی خرید کردیم امیدوارم خوشت بیاد .گلم بعد از چند بار سونو دیگه فکر می کنم جنسیتت مشخصه البته این بار هم دکتر گفت 80 در صد پسره و منم گفتم خداکنه  سالم باشه اول سلامتیش برام مهمه . فدای تو حالا دختر باشی یا پسر عزیز دلمی زندگیمی دنیامی اما فعلا میتونم صدات کنم گل پسرم .

اما اسمتو هنوز اتتخاب نکردیم بابابا کلی مشورت کردیم اما هنوز مشخص نیست واقعا نمیدونبم  امابابا میگه قرآن باز می کنیم و منم میگم محمد ماهان . دیگران هم چند تا اسم گفتن ، بهر حال از همه کمک می خوام .

مامانم هم آریا و آرین رو پیشنهاد داده . اسمی که به آبجیت بیاد یانه اسمی که زیبا و حبا معنی  باشه . 

از دوستانم میخوام پیشنهاد بدن یه اسم خوب و قشنگ انتخاب کنم واسه پسر گلم .

پسندها (1)

نظرات (5)

نسیم
1 آذر 94 23:06
میرعماد امیر سام هومان محمد سبحان
تارا
4 آذر 94 3:17
من اسم آریا و مهرشاد که به مرسانا میاد انتخاب کردم گلم
مامان روشا خانوم
4 آذر 94 3:19
عزیزم انشالله بسلامتی زایمان میکنی به لطف خدا اسم دختر باران و پسر باربد
امیرعلی من
4 آذر 94 3:20
نام های پیشنهادی من دوست عزیز من همان ماهان ماکان ماجد مهرشادم سام
آروشا ی مامان
4 آذر 94 3:23
اسمی که عربی نباشد