پسرم دانيالپسرم دانيال، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

مرواریدی در قلبم

دانیال من

1394/10/26 20:54
نویسنده : یلدا
120 بازدید
اشتراک گذاری

فدای صورتت

فدای نورت 

عشقم با اینکه ده روز می گذره اما هنوز شناسنامتو نگرفتیم آخه در مورد اسمت هنوز به تفاهم نرسیدیم. وقتی تو شکمم بودی اسمتو گذاشتم محمد ماهان. بعدش بابابا کلی همفکری کردیم و اسمهاي زیادی به هم پیشنهاد دادیم اما هیچکدام تصویب نشد. اما بابا گفت کیان از همه قشنگتره.منم موافقت کردم. از وقتی هم بدنيا اومدی آقا و مادرت گفتند اسمشو مهدی بذار. اما من گفتم مهدی اسمیه که زياد هست. البته قربان حضرت مهدی. بابا میگه می خوام بچم اسم بزرگی داشته باشه که هم با شخصیت باشه و هم وقتی بزرگ شد سعی کنه رفتارش هم با اسمش همخونی داشته باشه و الگوی شخصیتیش کسی مثل حضرت مهدی باشه. 

اما من ميگم پسرم هر اسمی هم داشته باشه مهم تربيت و ذات پاکشه که انشالله خدا بهش عطا می کنه و اسم های رادین،آرسام.آرتین،ميعاد و کیان رو انتخاب کردم و اسم دانیال رو هم بابا دوست داره و هم من. 

گل زیبای من امروز مامانی حمامت داد.

خیلی خوردنی و خوشمزه شده بودی. این روزا چون هوسرده نمی شه وگرنه هر روز حمامت می دادیم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)