پسرم دانيالپسرم دانيال، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

مرواریدی در قلبم

تلاش برای قند عسلم

1394/9/4 7:29
نویسنده : یلدا
268 بازدید
اشتراک گذاری

تربچه کوچولوی من ساعت ها توی اینترنت سرچ می کنم ، با این سرعت پایین نت تا در مورد بارداریم و اینکه الان نینیم تو چه مرحله ایه اطلاعات کسب کنم . همینطور دنبال یه اسم برات بگردم و مامانم  و همینطور بابای جنابعالی ازین قضیه شاکین  آخه میگن نشستن زیادی برای نینی اصلا خوب نیست . منم ازین ببعد می خوام کمتر به گوشیم سربزنم اینجوری برای هردومون بهتره .خوشمزه عزیزکم الانم دراز کشیدم به پهلو و تو داری لگد هات رو یکی پس از دیگری به زمین میزنی همینطور ضرباتی کوچولو که از روی شکمم مشخصه کاملا میزنی فدای حرکاتتت که بمن آرامش میده چون این یعنی تو وجود داری و نفس می کشی و این که هستی شوق زیستن را در من دو چندان می کنه .خدایا سختیها را در این سفر مسافر کوچولوی من آسان  گردان و تحملم را بیشتر کن تا براحتی ازین مرحله عبور کنم .

 

 

ممنونم از تمام دوستانم بخاطر نظرات و دعاها مهربونا دلتون خوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)